Ontdek Clubschaken met “Jouw Eerste Zet”

“Jouw Eerste Zet” is een nieuw ontwikkeld programma, op maat gemaakt voor de beginnende schaker. Bij verschillende schaakclubs verspreid over Nederland maak je in vier avonden, verspreid over twee maanden, kennis met de schaaksport.

Samen met andere spelers van hetzelfde niveau, onder begeleiding van ervaren schakers, leer je de basis kneepjes van de verschillende spelvormen. Het is de ideale laagdrempelige kennismaking met de schaaksport.

Opzet van Jouw Eerste Zet

Jouw Eerste Zet zal bestaan uit 4 avonden met een gevarieerd programma. Onder begeleiding van ervaren schakers leer je het schaakspel. Ook ga je aan de slag met het competitieve element van de sport. Je volgt les, of je speelt gemiddeld 3 partijen op een avond tegen wisselende tegenstanders van hetzelfde niveau.

Wat kun je verwachten?

• Strippenkaart die recht geeft op vier keer competitie en/of les
  • Laagdrempelige kennismaking met schaken.
  • Verschillende tegenstanders, formats en ruimte voor ondersteuning
  • Je ontvangt een voucher voor deelname aan de Schaak-Off in november.
  • Kosten deelname €19,50

Meer info en aanmelden: Jouw Eerste Zet